Per primera vegada, el sector de l’estètica té l’oportunitat de tenir representitivitat a la Cambra de Comerç de Barcelona. Des del Gremi d’Estètica de Catalunya hem sumat esforços per aconseguir que s’escolti el nostre sector!

La Yolanda López, vicepresidenta del nostre Gremi d’Estètica de Catalunya, es presenta candidata representant a l’estètica dins el món empresarial. Aquesta és una fita molt important per a nosaltres!

QUÈ ÉS LA CAMBRA DE COMERÇ?

La Cambra de Comerç és l’organització empresarial més important del país i representa a totes les empreses i autònoms. Té dues funcions principals: ⁣

?? La defensa de l’interès general del món empresarial.⁣
?? Ser l’òrgan consultiu per excel·lència de les administracions.⁣

Per tant, tenir-hi un representat pot suposar poder defensar els interessos del sector de l’estètica i disposar d’una persona que ens representi davant les administracions en moments de decisions clau.

Per aconseguir això, només necessitem que ens ajudis recolzant a la Yolanda López amb el teu vot!

COM POTS VOTAR-LA?

Poden votar-la totes les persones, físiques o jurídiques, nacionals o estrangeres, que exerceixin activitats comercials, industrials, de serveis o navilieres i/o tinguin el seu domicili (social/fiscal) dins la demarcació de la Cambra de Barcelona i que formin part del cens electoral. És a dir, que tinguin empresa a la província de Barcelona.

PASSOS A SEGUIR

1. Comprova que estàs al cens de la Cambra. Només necessites introduir el CIF de la teva empresa o el teu DNI com a persona autònoma.Si estàs dins del cens, veuràs que apareixen les teves dades. Comprova-ho AQUÍ
  2. Per fer la gestió, necessites saber que com a esteticista pots votar la candidatura del sector estètica que està dins l’epígraf:
    1. Grup 14 (Altres serveis destinats a la venda)
    2. Categoria 4 (amb el nom Yolanda López Fernández)
  3. Decideix com vols exercir el teu vot:
    1. REMOT: Del 15 de setembre a les 9 h al 19 de setembre a les 9 h
    2. PRESENCIAL: El 20 de setembre de 10-17 h. Consulta els col·legis electorals AQUÍ
  4. Si fas vot per remot, tens dues opcions:
    1. Tenir a punt el teu certificat digital com a representant de l’empresa o autònoma.
    2. Demanar al teu gestor que faci la gestió del vot, i estar atenta al SMS que arribarà al teu telèfon mòbil per donar l’ok a la votació.

Si tens dubtes al respecte, et deixem els següents manuals de votació remota i presencial

Manual de votació remota
Manuel de votació presencial

I si necessites ajuda, pots contactar amb:

Marta. marta.toda@mccann.es. 696 111 723
Anna. anna.maillo@mccann.es. 616 664 875